تاپ دانلود

تاپ ترین های دانلود

تاپ دانلود

تاپ ترین های دانلود

دانلود فیلم داش آکل

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۳۰ ب.ظ

دانلود فیلم داش آکل با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی داش آکل با کیفیت عالی 

پخش پنج شنبه 26 اردیبهشت از یوز دی ال…

دانلود فیلم داش آکل

دانلود فیلم داش آکل

مشخصات فیلم

منتشر کننده :  یوز دی ال

نام فیلم : داش آکل

 گروه فیلم: اجتماعی

محصول سال : 1396

محصول کشور : ایران

مخاطب فیلم : بزرگسال

تهیه کننده : محمد عرب

نویسندگان : منصور بَراهیمی

کارگردان : محمد عرب

بازیگران : مهران غفوریان, حسین یاری, علی صادقی, محمدرضا شریفی‌نیا, امیر حسین صدیق, علی مشهدی, فاطمه گودرزی, هلیا امامی, مهرداد ضیایی, نیما شاهرخ‌شاهی, ارژنگ امیرفضلی, محسن افشانی, ارسلان قاسمی, قدرت الله صالحی, الله قلی نظری, ایمان صفا, امین ایمانی, رضا هاشمی و…

خـلـاصــــه داسـتـان

من می دونم جای تو، تو قلب من کجاست… ولی، نمی دونم…. اصلاً جایی تو قلب تو دارم یا نه؟ تو منو قبول کردی فقط به خاطر …؟ جوونمردی همه‌ش عشقه. کوچیک که بودم منو از آتیش می‌ترسوندن… وقتی مشرف شدم به حرم امام رضا… صبح تا شب سروکارم شد با آتیش . . . کم‌کم دست داد که آتیشو ببینم، دیدم که آتیش ناپاکی رو می‌سوزونه و سختی رو نرم می‌کنه…شما می توانید این فیلم را با لینک مستقیم از یوز دی ال دانلود کنید.

دانلود فیلم داش آکل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی